нещо колега не си запознат с логиката на живота и неговата правна уредба .... ами вички пари да отиват и WC публично да си завира където си поиска ...той има това право ...защото Славия е търговско дружество, т.е. фирма и това е вид търговия със стока наречена спорт или футбол. Той няма задължение да развива или да не развива спорта ...ако реши утре може и да удари райбера и ще се оплачеш на арменския поп. Правно нещата стоят така!
А за открита конфронтация .....давам ти пример Боттев/Тракия или както ги знаеш ти ...какво постигат
истината е друга, за да има публиката икономическо влияние ...трябва да е много не 500 човека и то половината с пропуски.
Но това не зависи от нас, пак в голяма степен е дело на рекламната политика на всеки продукт.
Давам ти и нещо , което бях писал, разбирасе правя извадки, но дано ме разбереш правилно. /Заб. пиша за федерация но понятието няма значение/ :
Според нас една от ключовите предпоставки за добра организация, е че тя трябва да има собствено лице /идентичност/. Създаването на собствена идентичност позволява на федерацията да намери своето място в обществото, а от там и да формулира по-правилно своите цели и задачи, които ще са ориентирани точно към тази група от обществото от които тя има нужда. ......
За да може един скъп спорт да просперира трябва да се намери нужният баланс между “чистия спорт” и “комерсиалното” в спортното сьстезание.
Спортните и комерсиалните измерения на спортното сьстезание обективно съществуват и ние не трябва да ги пренебрегваме. Щом развитието на даден спорт се влияе от икономическите условия /колкото е по скъп той, толкова е по-зависим/, означава, че точната преценка на комерсиалните интереси може да ни доведе до исканите резултати, в зависимост от конкретните характеристики на спорта. За да има нашия спорт успех ние трябва да гледаме на него, като на “продукт”.
Спорта не е само спортно състезание, той е комплекс от взаимно свързани части, които са балансиран комплекс между “чистия спорт” и “комерсиалното”. Спорта за да се котира и продава, трябва да има естетическо въздействие върху зрителите, които от своя страна се явяват потребители на специфична продукция - спорт. За да се харесва повече вида спорт, ръководството му трябва да създаде определени естетически изисквания по отношение на участниците в спортния процес. Това означава, че организацията трябва да бъде направена по начин, че всеки един елемент от спорта да може в една или друга степен да увеличи комерсиалния ефект от състезанието. Това ще доведе до печелене на дивиденти за участниците, спортните клубове и фирмите които спонсорират или рекламират в този спорт. В скъпите спортове, колкото комерсиалното се използва по-добре, толкова то ще повлияе положително върху “чистия спорт”.
и т.н и т.н.
